ما زنها می گویند : "مردها در عشق قانون ساده ای دارند بخواهندت برایت می جنگند، نخواهندت با تو میجنگند." اما من مردهایی را می شناسم که درست وقتی می خواهندت با تو و خودشان می جنگند. آنقدر می جنگند تا از تو و خودشان ویرانه به جای بگذارند و کیست که ویرانه را دوست بدارد؟!آن روز دیگر دوستت ندارند و می روند.مردها چه دوستت بدارند چه ندارند یک روز یک جا #سراغت_را_می_گیرند #یادت_می_افتند#دلشان_تنگ_می_شود...اما ما زن ها یک جور خاص عجیبیمدوست داریم....دوست داریم....دوست داریم....دوست داشتنمان آرام است جن زمزمه پاک حیات...
ما را در سایت زمزمه پاک حیات دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 18 تاريخ: پنجشنبه 27 آذر 1404 ساعت: 14:36